Monday, February 3, 2020

Jaanuar

Jaanuar on möödunud lausa märkamatult kiiresti. Mõni annab mõttetuid uusaastalubadusi - uus aasta uus mina. Hakkan ... Mina võtan vana enda tagasi. Niikaua kui suudan.

Igatahes. Jaanuaris proovisin peaaegu iga päev liikuda vähemalt 5km. Jah ma tean, et see ei ulatu ligilähedaseltki selleni, mida olen läbinud aga algus, onju. Esimese kuuga 201km.

Kuna tegelik mot ei ole saabunud, siis lihtsalt ei kuula enam ennast. Jõuan töölt koju, vahetan riided ja lähen jooksma. Enne kui suudan ennast ümber veenda. Lihtsalt lähen.

Leiutan uusi marsruute. Üks päev jooksin läbi metsa. Ühe aarde otsimise jaoks kodutööd tehes uurisin, kui palju Järvamaal karusid ja hunte on. Kuna uudistes nagu kuulnud ei ole, siis naiivselt arvasin, et mitte eriti. Kus sa sellega. Järvamaal on neid lademetes. No ja järelikult on kõik minu metsas käidud mõtted õigustatud. Võingi kuskil karuga kokku joosta. Mis siis, et öeldi, et inimene ei ole nende põhitoit ja loom läheb ikka eemale, kui hääli kuuleb. Kui mind kuuleb, siis kindlasti mitte.

Jätkasin pärast 2015 aastat uuesti aarete otsimisega. Olen praegu leidnud natuke üle 20. Käin nädalavahetustel sõitmas. Võtsin lähipiirkonna ning suurendan seda vaikselt. Ugh, kuidas mõni keeruliselt peidetud aare rahu ei anna. Kuna Türil paikneb Jalutuskäik kevadpealinnas, siis seadsin jooksu sihiks iga päev ühe punkti. Teadsin juba alustades lõpp-punkti. Kohalik ja vihjed. Duh. Nüüd kui koordinaadid ka käes, pole midagi kui vee soojenemist oodata. Unetutele on põnev aare. Iga pooltund, alates kella 23st kuni 6ni on näha üks number koordinaadist. Järgmisel pooltunnil nähtaval uus ja eelmine peidetud. Tuleb välja, et ma ka unetu. Otsustasin eraldi mitte tõusta aga iga kord kui öösel ärkasin, vaatasin numbrit. Sain vähem kui nädalaga 13 numbrit 14st kokku. Kuna puuduolev number jäi vahemikku 0-01.30, kolm pooletunnist vahemikku, siis panin lihtsalt äratuse. Nüüd ootan, et pikem sõit ette võtta.

Kes minuga metsa tuleb? No et loomadele rohkem lärmi teha ja vajadusel söödaks saada😊 Ega mul metsas jooksmine nagunii välja ei tule, ühest kohast tahtsin, mitte küll hirmust, lihtsalt niisama, ja suutsin oksaga silma tabada. 

Osalen FB Lugemise väljakutse selle aasta lugemise väljakutses. Lisaks saatusesepp.

Kaks pilti olen ka valmis saanud.

Jaanuaris oli Türi valla külade talimängude I etapp. Panin võistkonna kokku. Ma vihkan kabet.

Ugh ja ei saa ümber sellest coronast. Ma lähen suvel Norra ja Iirimaale, proovigu ainult mind takistada.

No comments:

Post a Comment