Sunday, July 28, 2019

Napoli 22.07

Napoli
22.07 Hommikul tegin juba natuke pikema jalutuskäigu kuna tahtsin jõuda eelmisel päeval bussist nähtud vaateni. Istusime küll kahekordse bussi esimeses reas aga läbi kumera klaasi ei õnnestunud kuidagi normaalseid pilte teha.

Möödusin meie tavapärasest ujumiskohast, veidi kaugemale jäävast Mappatella rannast, mille olin esialgu ujumiskohaks mõelnud ning tasulisest Elena rannast ning jõudsin välja Via Francesco Petrarca tänavale. Hommikuga sain kokku umbes 10 kilomeetrit. Päike tõusis. Majad paiknevad mitmes tasapinnas. Ilm oli ilus. Mis veel tahta.

Aga päeva eriti midagi rohkemat ei mahtunudki. Pärast hommikusööki tegime läbi City Sightseeing Napoli A marsruudi, ehk tutvusime teise poole linnaga, mis osaliselt oli jalgsi juba läbitud.
Selle reisi viimane rannaskäik.

Lõunaks sõime seekord burgerit 😁 Käisime McDonalds`is. Ma igal aastal ikka ühe burgeri söön, see ei ole mingi eesmärk aga nii on juhtunud. Sellel aastal juhtub ilmselt rohkemgi.

Õhtuks võtsime paki sushit, sest aega kuskile sööma minna enam ei olnud. Juba ootaski meid takso, mis viis lennujaama. Esimene lend viis Helsingisse, väike hilinemine ja kohal kell 1.30 öösel. Esimest korda elus saime veeta öö  lennujaamas. Tähendab, see oli juba pileteid ostes teada. Ei olnudki nii hull, kui arvasin. Kuigi ega eriti magada ka ei saanud. Lärm oli päris suur. Ööbijaid oli üllatavalt palju, igaüks hõivas mõne pingirea.

Mulle Napoli meeldib. See kaootiline seaduspärasus kuidagi sobib mulle. Caprile läheks kindlasti tagasi. Ei kujutaks ette suuremat osa eesti autojuhte sealses liikluses. Aga veel uus seiklus ootab ees juba kolmapäeval 😊
22nd July I took a slightly longer walk in the morning as I wanted to reach a spot I saw from the bus window the previous day. We were sitting in the first row of a double-decker but I just couldn`t take a decent photo through the curvy window.

I passed our usual swimming spot. Mappatella beach was a little farther down the road, this is the beach I had originally thought for swimming when I planned our trip at home. The priced Elena beach is even farther. Finally I reached Via Francesco Petrarca. I managed to walk about 10 kilometres that morning. The sun was rising. The weather was lovely. What else to want.

We didn`t do much that day. We took the City Sightseeing Napoli A route after breakfast. That meant seeing the other direction that we took the day previously. But we had already managed to see most of the sights we shown.
The last swimming of the trip.

We had a burger for lunch 😁 We visited a McDonalds. I manage to eat at least one burger each year. Not a goal on its own. This year I imagine I will eat way more.

We bought sushi for dinner because we didn`t have time to eat out. And then our taxi was waiting for us to take us to the airport. The first flight took us to Helsinki. A slight delay and we were there 1.30am. For the first time in our lives we got to sleep in an airport. We knew that before though. It wasn`t as bad as I had thought. I didn`t get much sleep either, too noisy. But there were surprisingly many people at the airport at night.

I like Napoli. That chaotic pattern fits me somehow. I would definitely visit Capri again. A new adventure is on its way in two days 😊